با حق و حقوق خود آشنا شوید

وکیل طلاق توافقی در تهران

100

امروزه نیاز به استفاده از خدمات یک وکیل طلاق توافقی فوری در تهران، باتجربه و مورد اعتماد بیش از هر زمان دیگری احساس میشود. درواقع آمار پرونده های خانواده نظیر طلاق، طلاق توافقی، طلاق از طرف زن، طلاق از طرف مرد و … روز به روز در حال افزایش میباشد. از طرف دیگر قوانین خانواده و قانون طلاق، در هر لحظه دچار تغییرات گسترده ای میگردد که این امر نیز موجب تشدید دشواری وکالت در دعاوی طلاق شده است. بنابراین انتخاب بهترین وکیل طلاق توافقی، باسابقه و مورد اطمینان از بین لیست بهترین وکلای طلاق توافقی به همراه شماره تلفن وکیل طلاق توافقی میتواند شانس موفقیت شما در این پرونده ها را افزایش دهد.

وکیل طلاق توافقی

وکیل طلاق توافقی به کسی گفته میشود که دانش و اطلاعات کافی در زمینه قوانین طلاق در ایران و تهران را دارد. برای این منظور، وی تحصیلات عالی در رشته حقوق یا رشته های مرتبط را به پایان رسانیده و حداقل مدرک لیسانس را از یکی از دانشگاه های حقوق دریافت کرده است. در واقع متقاضیان در ابتدای امر باید جهت اخذ پروانه وکالت در یکی از آزمونهای وکالتی مرکز مشاوران یا کانون وکلای دادگستری قبول شوند. سپس بایستی بعد از سپری کردن مدت کارآموزی که غالبا ۱۸ ماه است در آزمون اختبار نیز موفق به کسب نمره قبولی شوند.

درواقع واژه “وکیل” به صورت عام و عمومی به تمامی اشخاصی که در آزمون کانون وکلا یا مرکز مشاوران (ماده ۱۸۷) قبول شده اند اطلاق می گردد؛ وکیل طلاق توافقی نیز به وکلایی اشاره دارد که در کلیه زمینه های طلاق به خصوص طلاق توافقی فعالیت داشته و فعالیت شغلی خود را بر روی پرونده های طلاق، طلاق توافقی، طلاق از طرف مرد، طلاق از طرف زن و … در ایران و به خصوص تهران متمرکز میسازد.

وکیل طلاق توافقی فوری در تهران و سراسر ایران

استفاده از عنوان “وکیل طلاق توافقی فوری” معمولاً به وکیلی گفته میشود که تخصص در زمینه‌های طلاق، طلاق توافقی، طلاق از طرف مرد، طلاق از طرف زن و … دارند. ایشان در اسرع وقت نسبت به طلاق توافقی زوجین اقدام می نماید. در واقع تخصص این وکیل، گرفتن حکم طلاق توافق فوری در تهران است. البته این وکلا می توانند در سراسر ایران فعالیت کرده و طلاق توافقی شما را در هر کجای ایران که باشید فورا بگیرند.

بهترین وکیل طلاق توافقی به شما کمک میکند تا در کمترین زمانی که ممکن است و با مناسب ترین هزینه، حقوق قانونی خود را در دادگاه ها به دست آورید. ضرورت انتخاب بهترین وکیل طلاق توافقی به خاطر موفقیت در پرونده به دلیل تخصص و مهارت وکیل، انجام مذاکره بین دو طرف دعوا به دلیل فن بیان قوی و ارائه راهکار، داشتن وجدان کاری و تعهد به وظایف و … است.

وکیل طلاق توافقی فوری در تهران و سراسر ایران می تواند در کمتر ۱۰ روز طلاق شما را بگیرد.

نحوه پیداکردن بهترین وکیل طلاق توافقی

با توجه به وسعت شهرهای ایران و به خصوص تهران و تعداد زیاد وکلای دادگستری طلاق، پیدا کردن بهترین وکیل طلاق بسیار سخت شده ولی می توان از راهکارهای زیر استفاده کرد:

  • پرس و جو از دوستان و آشنایان: اولین و ساده ترین راهکار برای انتخاب یک وکیل طلاق، پرس و جو از دوستان و آشنایانی است که قبلاً از خدمات وکالتی یک وکیل پایه یک دادگستری طلاق استفاده کرده و از آن راضی هستند. پس از انتخاب وکیل مورد نظر به راحتی می توانید سوابق و تجربه وکیل طلاق را از سایت‌های مختلف پیدا کنید.
  • جستجو در اینترنت: اگر از دوستان و آشنایان شما، کسی تجربه ای در زمینه وکیل طلاق خوب نداشت، می توانید اینترنت را جستجو و لیست وکلای دادگستری شهرهای ایران و تهران را مشاهده کنید. بسیاری از سایت های مرجع معرفی وکیل، خیلی ساده به معرفی وکلای باتجربه و کاربلد می پردازند. این سایت‌ها نیز دارای اطلاعات کاملی در مورد شماره تماس وکیل طلاق، سابقه او و … هستند.
  • رفتن به سایت کانون وکلای هر استان: علاوه بر راهکارهای بالا، شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت وکلا، اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری، عدل ایران، آدرس، شماره وکیل طلاق و اطلاعات کافی در مورد وکیل موردنظر را به دست آورده و به صورت تلفنی و یا حضوری با او مشورت کنید.

بهترین وکیل طلاق توافقی

بهترین وکیل طلاق توافقی چه ویژگی هایی دارد؟

این روزها، وکلای زیادی در تمام ایران و تهران به کار وکالت مشغول هستند؛ به همین دلیل، پیداکردن یک وکیل طلاق توافقی  خوب بسیار مشکل است. از مهمترین ویژگیهای بهترین وکیل طلاق توافقی میتوان به حفظ اسرار موکل، توضیح پروسه قانونی دادگاه، ارائه راهکار موثر و کاربردی برای مشکلات پرونده حقوقی، تعیین حق‌الوکاله مناسب و… اشاره کرد. بهترین وکیل طلاق توافقی ویژگی هایی دارد که او را از سایر وکلای دیگر متمایز میکند. از مهمترین این ویژگی ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به روز بودن اطلاعات و دانش حقوقی وکیل طلاق توافقی
  • امین، امانتدار و راز نگه دار بودن وکیل توافقی
  • فن بیان خوب وکیل طلاق توافقی
  • داشتن رفتاری محترمانه با قاضی دادگاه، موکل و اشخاص مرتبط
  • برخورداری از صبر و بردباری زیاد
  • وکیل مغرور نباشد
  • صداقت و راستگویی
  • داشتن پشتکار و انگیزه لازم
  • پیگیری به اندازه پرونده

چند نکته مهم در خصوص نحوه انتخاب بهترین وکیل طلاق توافقی

با وجود همه مزایای یاری گرفتن از وکیل طلاق توافقی، آیا به هر وکیلی میتوان اعتماد کرد؟ مسلما پاسخ خیر است و نمی توان به هر وکیلی اعتماد کرد. اگر در اینترنت جستجو کنید یا به سایت کانون وکلای دادگستری مراجعه کنید، تعداد بیشماری وکیل طلاق توافقی مشاهده می کنید. با مشاهده تعداد زیادی از وکلا، حتماً به ذهن شما هم خطور کرده که کدام وکیل طلاق توافقی را انتخاب کنیم؟ کدام وکیل بهتر است؟ چراکه انتخاب یک وکیل دادگستری خوب و شایسته، از اهمیت بسایر زیادی در دعاوی مطروحه در دادگاه ها مخصوصا طلاق توافقی برخوردار است. درواقع اگر یک وکیل بی تجربه و یا ناسالم را برگزینید، نه تنها به راحتی در دادگاه شکست میخورید؛ بلکه باید هزینه زیادی نیز به وکلای طلاق دیگر پرداخت کنید البته درصورتی که امکان یا شانس مجددی برای احقاق حق و حقوقتان باقی مانده باشد. لذا با توجه به هر آنچه گفته شد می توان گفت که اولین گام برای گرفتن حقوق قانونی خود در دادگاه، تحقیق در مورد یک وکیل خوب طلاق و سپس مشورت با او است.

سخن پایانی

بهترین سایت هایی که شما در جستجوی بهترین وکیل طلاق توافقی در گوگل مشاهده می کنید؛ سایت کانون وکلای دادگستری، وبسایت حقوقی وکیل زوم به عنوان مرجع معرفی وکیل پایه یک دادگستری، سایتهای قضایی و … است. شما کاربر محترم، در هر شهری که ساکن هستید به راحتی با مراجعه به این سایتهای معتبر می توانید در زمینه دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، دعاوی ملکی، دعاوی خانواده، انواع دعاوی طلاق نظیر طلاق توافقی، طلاق از طرف زن، طلاق از طرف مرد، امور ثبت، دیه، امور بین المللی، دعاوی کار، بیمه و … وکیل متخصص مرتبط با موضوع پرونده خود را انتخاب کرده و به آدرس و شماره تلفن وکیل دادگستری دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید در پروفایل هر وکیل طلاق توافقی، نظرات و دیدگاه موکلین و آشنایان آن وکیل دادگستری را مطالعه کنید که نظرات کاربران کمک بسیاری در انتخاب هایتان خواهد داشت. همچنین سعی کنید قبل از اعطای وکالت به وکلای پایه یک دادگستری حتما یک جلسه مشاوره حضوری در دفتر کار وکیل دادگستری داشته باشید.

 

  • این مطلب رپورتاژ آگهی است و مجله آنلاین عصر ۵شنبه صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمی‌کند و در قبال آن هیچ مسئولیتی ندارد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.